Digitalni marketing je vrlo poseban način oglašavanja. Upotrebljavaju se brojni digitalni i elektronički uređaji putem kojih se nastoji dosegnuti što veći broj potencijalnih kupaca ili korisnika. Do vaših kupaca dopirete putem mobilnih telefona, televizije, radija, web mreža, igraćih konzola, tableta i dr. Digitalni marketing zahvaljujući svom ogromnom dosegu postaje bitna komponenta uspjeha određenog proizvoda ili marke.
Danas ljudi sve više i više vremena provode online, koristeći računala i pametne telefone. Nažalost, upravo zbog toga je teže doprijeti do osobe “uživo”, ali posebno u ovom slučaju ne pružamo oglašivačima dovoljno informacija o sebi i našim interesima. Digitalni marketing ima tu prednost što tvrtka dopire do korisnika upravo kada on traži određeni proizvod i obraća mu se osobno. Koristi razne osobne podatke, kao što su spol, dob, status, prihod i slično.
Digitalni marketing u odnosu na tradicionalni marketing
Digitalni marketing djeluje bolje od tradicionalnog, jer daje mnogo relevantnije ponude korisniku. Kao što je ranije spomenuto, ove su ponude prilagođene mnogim različitim čimbenicima.

Glavna prednost digitalnog marketinga leži i u činjenici da tvrtka ne plaća korisnike koji nisu potencijalni kupci proizvoda. Digitalni kanali omogućuju ciljanje koje eliminira sve neprikladne kandidate. U isto vrijeme, tvrtka uči i tko više reagira na ponude, što djeluje, a što ne – a sve to je bogata internetska analitika.
Digitalni marketing ima mnogo učinkovitih alata, ali najprofitabilniji su marketing putem e-pošte i ponovni plasman (remarketing). Marketing putem e-pošte je uspješan jer je pristupačan i ne plaćamo za svaki klik ili prikaz. Međutim, remarketing se temelji na činjenici da kupci donose odluke o kupnji u dužem vremenskom razdoblju, u rasponu od pola godine do jedne godine. Na taj način, tvrtke mogu uvjeravati korisnike tijekom donošenja njihovih odluka.