Ljeto je za mnoge od vas najbolje vrijeme za čitanje, jer se napokon možete u miru opustiti i uzeti u ruke knjige koje čekaju na vas. Imate li već dovoljno materijala za čitanje ovog ljeta? Možda je vrijeme da se primite knjige koja u prvi plan stavlja poduzetništvo?
To je posebno dobrodošlo ako planirate uskoro započeti biznis ili ste negdje na početku svog poduzetničkog puta. No knjige o poduzetništvu preporučujemo i iskusnim liscima. Iako već imate bogato iskustvo i veliko znanje, možete ih iskoristiti za otkrića koja će promijeniti vašu perspektivu o poduzetništvu.
U nastavku predstavljamo tri knjige koje mogu pročitati i oni koji nemaju direktne veze s poduzetništvom, jer sadrže puno korisne životne filozofije. To je uvijek dobrodošlo štivo, zar ne?
1. Larry Bossidy – Execution: The Discipline of Getting Things Done (Realizacija: umijeće uspješne provedbe poslova i projekata)
Knjiga će vas naučiti da svaki vođa prilikom ostvarivanja svojih ciljeva mora doći do dna. Naučit ćete kako to postići, koja je najbolja strategija, koji su koraci najvažniji, koji su prioriteti itd.

Knjiga će vas voditi kroz 7 ključnih vrlina jednoga vođe, koji mora dobro poznavati svoje zaposlenike i posjedovati temeljito znanje o njihovom području djelovanja; mora inzistirati na realnim stvarima; postaviti jasne ciljeve i prioritete; uvijek ići do kraja; nagraditi sve koji postignu ili premaše ciljeve; proširiti sposobnosti zaposlenika, … Iznad svega, vođa mora dobro poznavati sebe.
2. Jim Collins: Good to Great (Jim Collins: Od dobrog do izvrsnog)
Ovo je jedna od najistaknutijih poslovnih knjiga novijeg vremena. Autor istražuje je li moguće napraviti skok s dobrog na izvrsno poslovanje ili što treba učiniti da se to dogodi.
Autor otkriva da taj skok ne zahtijeva karizmatičnog vođu, niti upotrebu najsuvremenije tehnologije, ništa od onoga što najčešće smatrate potrebnim za odličnu tvrtku. Zanima vas što je zapravo ključ dobrog poslovanja? Odgovor ćete pronaći u spomenutoj knjizi.
3. Chip Heath, Dan Heath: Made to Stick (Chip Heath, Dan Heath: Ideje koje pokreću)
Jeste li se ikad zapitali što utječe na to da se nekih ideja sjećamo za cijeli život, a na neke zaboravimo istog trenutka?
Autori knjige dolaze do zanimljivog zaključka. Da bi se vaša ideja svidjela drugima, morate uzeti u obzir sljedeće čimbenike: jednostavnost, neočekivanost, konkretnost, vjerodostojnost, emocije i priču. Više o tome pročitajte u ovoj izuzetno zanimljivoj knjizi.